296. Jak vytisknout email?
Pokud si z nějakého důvodu potřebujete vytisknout
email, je tak možné učinit po označení nebo otevření vybrané zprávy přes
nabídku Soubor – Tisk nebo pomocí klávesové zkratky Ctrl+P.
297. Jak přidat odesílatele do blokovaných adres?
Pokud vám často chodí nevyžádaná pošta (tzv. spam) od
jednoho a samého odesílatele, je možné jej přidat do seznamu blokovaných adres
a jakákoliv budoucí zpráva z této emailové adresy bude automaticky
přesunuta do složky Nevyžádaná pošta. Stačí, když na vybranou zprávu klepnete
pravým tlačítkem myši a ze zobrazené nabídky vyberete příkaz Nevyžádaná pošta – Blokovat odesílatele.
298. Jak přidat odesílatele do povolených adres?
Pokud vám naopak chodí e-mailové zprávy od známého
odesílatele a aplikace Outlook na základě svých filtrů zprávu označí jako
nevyžádanou poštu, je možné ve stejné nabídce jako v předchozím tipu
vybrat položku Nikdy neblokovat odesílatele.
V tom případě vám jakákoliv zpráva od tohoto příjemce již nikdy nepřijde
do složky Nevyžádaná pošta.
299.
Jak vytvořit novou složku?
Se vzrůstajícím počtem e-mailových zpráv se často stává, že
uživatel ztrácí nad e-maily přehled a kontrolu. Proto je vhodné si vytvořit
složky a případně podsložky, do kterých budete buď ručně, nebo automaticky (viz
jiný tip v této kapitole) třídit zprávy dle odesílatelů, dle typu (osobní,
pracovní) apod. Novou složku vytvoříte tak, že klepnete pravým tlačítkem na složku
Doručená pošta a z kontextové
nabídky vyberete příkaz Nová složka.
Nyní jen stačí zadat název složky a potvrdit klávesou Enter.
300. Jak zjistit počet emailových zpráv ve složce?
Pokud si chcete zjistit, kolik máte ve vybrané složce (např.
Doručená pošta) celkem emailových zpráv, stačí danou složku označit a podívat
se do levé části stavového řádku na údaj Položky.
Ten udává, kolik položek, a v případě složky Doručená pošta tedy zpráv, se ve složce nachází.
Žádné komentáře:
Okomentovat