326. Jak vytvořit žádost o schůzku?
327. Jak přijmout/odmítnout žádost o schůzku?
Pokud vám přijde žádost o schůzku, je možné ji jak
v náhledu, tak po otevření zprávy za pomocí tlačítek (které žádost
odlišují od klasické zprávy) přijmout, přijmout nezávazně, odmítnout, navrhnout
nový čas anebo poslat zpět odesílateli odpověď klasickou emailovou zprávou.
Výhodou je, že se v žádosti rovnou zobrazí část vašeho kalendáře
s rozmezím času plánované schůzky a máte tak ihned přehled, zda máte
v uvedený čas volno a co máte za aktivity před a po schůzce.
328. Jak vytisknout měsíční kalendář?
Velkou výhodou kalendářů v Outlooku je poměrně široká
možnost jejich tisku. Na začátku každého týdne či měsíce si tak můžete vytisknout
seznam plánovaných akcí. Sice tím pochopitelně ztrácíte výhody elektronického
on-line kalendáře, ale tato možnost tady je. Stačí, když si zobrazíte
požadovaný kalendář a v nabídce Soubor
vyberete příkaz Tisk. Na výběr máte
různé typy rozvržení, od denního přes týdenní až pod měsíční kalendář
s různými možnostmi podrobností o jednotlivých událostech.
329. Jak vytvořit nový kontakt?
Lidé (dříve Kontakty) jsou dalším pilířem aplikace Outlook,
protože vám nabízejí přehledně informace o všech vašich kontaktech. Do seznamu
vašich kontaktů se dostanete pomocí Lidé Kontakty, které naleznete v levém
dolním rohu aplikace. Outlook zobrazí seznam vašich kontaktů, po poklepání na
vybraný kontakt se otevře okno s podrobnými informacemi o vybrané osobě.
Pokud si chcete vytvořit nový kontakt, stačí, když na kartě Domů ve skupině Nový klepnete na položku Nový
kontakt. V novém okně pak zadáte všechny požadované údaje, uložíte je
a nový kontakt je vytvořen. Od teď s ním můžete pracovat napříč celou
aplikací Outlook.
330. Jak vytvořit novou skupinu kontaktů?
V případě, že často potřebujete odesílat určitou zprávu
stejné skupině osob, je vhodné si vytvořit vlastní skupinu kontaktů, do které
přidáte jednotlivé osoby a při příštím odesílání emailu namísto vybírání
jednotlivých příjemců můžete odeslat zprávu celé skupině najednou. Outlook si
sám zjistí, kdo je členem dané skupiny, a všem jim emailovou zprávu pošle,
stejně jako kdybyste vybírali každého příjemce zvlášť. Stačí, když v položce
Lidé klepnete na kartě Domů ve skupině Nový na příkaz Nová skupina
kontaktů. Outlook zobrazí nové okno, kde stačí zadat název skupiny a pomocí
tlačítka Přidat členy určíte, kdo
bude členem dané skupiny.
Žádné komentáře:
Okomentovat