316.
Jak nastavit automatické
odpovědi?
Automatické odpovědi se využívají v případě, že předem
víte, že budete mimo dosah vaší emailové schránky, a chcete dát případným
odesílatelům tuto skutečnost vědět. Ve světě emailové komunikace se totiž
považuje za jakési pravidlo či slušnost, že na email se odpovídá nejpozději do
2 pracovních dnů. Aby si tedy např. vaši obchodní partneři nemysleli, že se
chováte neslušně (zatímco jste na dovolené), je možné nastavit právě
automatickou odpověď pro všechny emaily doručené v termínu vaší dovolené.
Tuto zprávu nastavíte v nabídce Soubor
– Informace – Automatické odpovědi.
317. Jak přidat událost do kalendáře?
Zobrazí se náhled na měsíční kalendář a pro vytvoření nové
události a její zápis do kalendáře můžete použít buď tlačítko Nová událost, které se nachází na kartě
Domů ve skupině Nový, nebo poklepat v kalendáři na den, do kterého chcete
událost přidat. Nyní jen stačí vyplnit informace o události a klepnout na
tlačítko Uložit a zavřít. Událost je
vytvořena a v kalendáři zobrazena.
318. Jak vytvořit opakovanou událost?
319. Jak vytvořit celodenní událost?
V kalendáři je také možné si vytvořit událost, která
zabírá celý den. Není však nutné nastavovat čas začátku a konce události od
00:00 do 23:59, ale je možné využít vedle položek pro nastavení času události zaškrtávací
pole Celý den. To označí událost
jako celodenní a v takové podobě ji i zapíše do kalendáře. Tato volba je
vhodná například v případě, že máte od 10 do 17 hodin schůzku na druhé
straně republiky a nechcete ještě ručně přidávat před a po tomto záznamu
v kalendáři několikahodinovou událost se jménem Cesta nebo Přesun apod.
Vaši kolegové z práce, kteří mají
nasdílený váš kalendář, by vás totiž mohli žádat třeba na 9 hodinu o
schůzku. Díky tomu, že vidí, že jste
celý den zaneprázdněn, tak jistě činit nebudou.
Žádné komentáře:
Okomentovat