306. Jak
upravit existující pravidlo pro zpracování emailu?
Pokud máte již vytvořená pravidla a některé z nich
byste potřebovali změnit (např. uživatel má jinou emailovou adresu apod.), je
tak možné učinit na kartě Domů ve
skupině Přesunout pomocí příkazu Pravidla. Po kliknutí na položku Spravovat pravidla a upozornění se
otevře nové okno Pravidla a upozornění,
ve kterém je možné pravidla vytvářet, měnit, kopírovat, mazat nebo ručně
spouštět.
307. Jak
označit zprávu jako nepřečtenou?
Pokud z nějakých důvodů potřebujete již přečtenou
zprávu označit jako nepřečtenou, stačí, když na ni v seznamu zpráv klepnete
pravým tlačítkem myši a z kontextové nabídky vyberete příkaz Označit jako nepřečtené.
308. Jak
ručně provést odeslání a kontrolu nových emailů?
U některých poštovních serverů (např. typu POP3) je kontrola nových
zpráv prováděna na základě nastaveného intervalu (na rozdíl např. od serverů
Exchange, kde vám zpráva díky technologii push přijde do Outlooku okamžitě).
Pokud nechcete čekat na další kontrolu, je možné ji provést ručně, a to pomocí
příkazu Poslat a přijmout u všech složek,
který se nachází ve skupině Poslat a
přijmout na kartě Posílání a příjem.
Stejnou akci vyvolá i stisknutí klávesy F9.
309. Jak
nastavit interval pro kontrolu zpráv?
V předchozím tipu jsme si ukázali, jak spustit ruční kontrolu
nových zpráv v případě, že nechcete čekat na uplynutí časového intervalu
při přijmutí/odeslání zpráv. Pokud si chcete prohlédnout nebo změnit tento
interval, klepněte na kartu Posílání a
příjem a ve skupině Poslat a
přijmout na položku Skupiny pro posílání
a přijímaní. Ze zobrazené nabídky vyberte příkaz Definovat skupiny pro posílání a přijímání. Outlook zobrazí
stejnojmenné okno, ve kterém jsou vidět skupiny a účty a v dolní části
okna pro každou skupinu/účet i interval a v němž Outlook kontroluje přítomnost
nových zpráv. V případě potřeby jej tedy stačí změnit na požadovanou
hodnotu a stisknout tlačítko Zavřít.
310. Jak
filtrovat emaily?
Pokud potřebujete ve vaší emailové schránce, resp. složce Doručená pošta vyfiltrovat a zobrazit
emaily na základě nějakých podmínek, je tak možné učinit na kartě Domů ve skupině Najít pomocí příkazu Filtrovat
emaily. Po klepnutí na tento příkaz se zobrazí nabídka předem vytvořených
filtrů, popř. je možné klepnout na položku Další
filtry, kde si na kartě Hledání
můžete vybrat z ještě většího počtu filtrů. Důležité je vědět, že zapnutí
filtru pouze skryje (a nesmaže) zprávy, které nesplňují danou podmínku. Po
deaktivaci filtrovaného zobrazení (např. klávesou Esc) se vše vrátí do původní
podoby se všemi zprávami.
Žádné komentáře:
Okomentovat