S tím, jak školy přešly na distanční výuku se mnoho pedagogů učí novým způsobům výuky a poznávají taje a krásy Teamsů. Ale stejně tak činí i žáci a studenti a to někdy ne zrovna ukázkových způsobem. Když jim správně nastavíte omezení na schůzce, začnou dělat pro změnu něco jiného. A to třeba to, že začnou obtěžovat spolužáky přes chat. I tomu lze samozřejmě zabránit a jak jinak, než vhodně nastavenou zásadou.
1. Stačí přejít do centra pro správu Teamsů a v položce Zásady zasílání zpráv přidat přes stejnojmenné tlačítko novou zásadu. V ní nastavíte např. již zmiňovaný zákaz chatu či jiná další omezení.
2. Následně v části Uživatelé vyhledáte problémového žáka a na záložce Zásady kliknete na Upravit a změníte mu položku Zásady zasílání zpráv na vámi vytvořenou.
Tento komentář byl odstraněn autorem.
OdpovědětVymazatMy jsme ze začátku nejvíc pozorovali jiný nešvar dětí, a to vytváření spousty nových týmů (podle popisku za účelem mluvit sprostě atp.). :))
OdpovědětVymazatTo se naštěstí dalo taky omezit.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak změním jazyk ve správcovském prostřědí u MS Teams. Po kliknutí v Office 365 na Správce mám vše v ČJ, ale když dám - Centra pro správu -> Teams, najedemi spravcovské prostřefí v AJ, lze změnit na četinu jak to máte vy na sreenu? Děkuji za odpověď.
OdpovědětVymazatDobrý den, obrátila se na mě paní učitelka s tím, že některý žák odpojí jiné žáky z online schůzky. Je to možné? Jak se dá tomu případně předejít?
OdpovědětVymazatTaké by mě zajímalo...teď to zrovna řeším 😔
Vymazat