Něž tak učiní, doporučuji se ještě podívat v Microsoft 365 admin centru do položky Stav - Stav služeb, kde vidí aktuální stav jednotlivých služeb v rámci Office 365. Dost často nějaký problém již nahlásil někdo před vámi, Microsoft o něm ví a vy tak máte ihned zpětnou vazbu o tom, že již se na nápravě pracuje. Je vhodné se podívat nejenom na kartu Všechny služby, ale i na další, jako jsou zejména Incidenty nebo Doporučení. To, že je u nějaké služby např. červený vykřičník neznamená, že služba kompletně nefunguje, ale může mít třeba pomalejší odezvy nebo může být nějakým způsobem omezena funkcionalita některých částí.
- Otevřete si Microsoft 365 admin center
- Přejděte do položky Podpora - Nový servisní požadavek
- V pravé části zadejte klíčová slova vašeho problému, následně se zobrazí přehled samoobslužné podpory, nejčastěji se jedná o dokumentaci, návody a postupy, jak dosáhnout požadovaného stavu.
- Pokud zde nic pro vás vhodného nenajdete, klepněte v dolní části okna na tlačítko Kontaktovat podporu.
- Zde se Vám může zobrazit již přímo kontakt na vašeho partnera ohledně technické podpory nebo můžete kliknout na tlačítko Nový servisní požadavek Microsoftu.
- Pokud chcete získat podporu v českém jazyce, je její pracovní doba aktuálně pondělí až pátek od 8:00-21:00. Pokud potřebujete opravdu akutně pomoci a nevadí Vám podpora v anglickém jazyce, tak ta je pochopitelně dostupná nonstop.
- Stačí tedy jen detailně popsat váš problém, vybrat si, zda chcete být kontaktováni telefonicky nebo emailem a můžete zde přiložit i nějaký soubor, ideálně třeba screenshot se zobrazenou chybou. Zároveň vidíte, jaká je odhadovaná čekací doba na to, aby s vámi začala technická podpora problém řešit.
- Následně jen stačí počkat na to, až se vám technická podpora ozve a můžete začít společně pracovat na vyřešení problému.
A nebylo by fakt něco pro běžné netechnické uživatele, kteří třeba řeší nějaké problémy ve Forms, Minecraftu apod.? Ano, bylo!
Microsoft má i vlastní dedikovanou podporu pro školství na adrese aka.ms/EDUsupport. Zde se stačí přihlásit svým účtem, vybrat produkt, se kterým máte problém a detailně jej popsat. Tato podpora funguje pouze v anglickém jazyce a v něm je potřeba i problém popisovat.
Žádné komentáře:
Okomentovat