S tím jak školy začínají ve velké míře používat aplikaci Teams, vznikají i první kuriózní situace, které je potřeba řešit. Jednou z nich je to, že žáci při online hodině přes Teams ztlumují mikrofon učitele, což jak sami uznáte, není moc ideální. Řešení je v nastavení schůzky, kdy je potřeba nastavit, kdo může být v roli organizátora a kdo v roli posluchače.
1. Pokud vytváříte Teamsovou schůzku přímo v desktopové aplikaci Outlook, je součástí kontextové nabídky na kartě Schůzka i tlačítko Meeting Options. Zde si pak můžete zvolit, kdo bude mít ve výchozím nastavení schůzky oprávnění prezentátora a tím pádem i možnost ostatní ztlumit.
2. Druhou možností je vytvoření schůzky přímo v části Kalendář v aplikaci Teams. Jakmile vytvoříte takovou schůzku a přidáte do ní nějaké účastníky, zobrazí ze v detailu schůzky odkaz na připojení ke schůzce a pod ním úplně vpravo odkaz na Možnosti schůzky. Po klepnutí na tuto položku se opět otevře výše zobrazené okno.
V průběhu schůzky pak samozřejmě můžete jednotlivým žákům dávat oprávnění prezentátora, ale tímto postupem máte zajištěno, že vás o slovo už nikdo (minimálně v Teamsech) nepřipraví.
A když hojně využíváme neplánovanou schůzku - Sejít se hned? Je i tady někde ta možnost?
OdpovědětVymazatNa panelu 3 tečky (...), vyberte Zobrazit nastavení zařízení a v pravém sloupci dole je Nastavení schůzky - zapnete nebo vypnete Soukromé zobrazení
Vymazat