středa 18. listopadu 2020

Jak při schůzce v Teams vytvářet ankety a hlasování?

Do Teamsů v posledních dnech přibyla  jedna často žádaná funkce (a pokud ji ještě nemáte, tak vydržte, funkce jsou nasazovány do škol postupně) a tou je možnost vytváření hlasování a anket přímo v rámci online hodiny. Doposud to bylo možné jen v rámci příspěvků týmů, nově je tato možnost tedy dostupná i pro schůzky. Jak na to? 

1. V rámci probíhající online hodiny si otevřete chat schůzky a v dolní části klepněte na ikonu tří teček a ze zobrazené nabídky aplikací vyberte Forms.


2. V nově otevřeném okně zadejte vaši otázku a možnosti odpovědí a vyberte si, zda chcete povolit více odpovědí, zda mají být výsledky viditelné i pro respondenty a zda chcete odpovědi zachovat anonymně nebo ne. Klepněte na Uložit, zobrazí se náhled hlasování a nyní stačí klepnout na tlačítko Poslat.

3. Vytvořené hlasování je vypublikováno do chatu schůzky.


Pozn: Pokud jste vybrali, že nechcete zobrazovat výsledky v rámci chatu, máte možnost je jako zadavatel tohoto hlasování vždy vidět ve službě Forms jako takové. 



2 komentáře:

  1. Využívat Forms aplikaci přímo v meetingu je dobrý nápad. A co takhle připnout přímo aplikaci Forms nebo lépe řečeno konkrétní dotazník v daném kanálu jako samostatnou záložku? To umožní tři věci 1) sdílet se členy týmu dotazník, aby jej vyplnily, 2) aby na něm společně členové týmu pracovali a nebo 3) sdílet výsledky daného dotazníku s členy týmu.

    OdpovědětSmazat
  2. Výsledky se sdílet dají volbou při tvorbě ankety a pokud jde o ad hoc anketu, nemusí být výhodné dělat jí vlastní záložku. Pokud bude anket více, začnou se Vám tam hromadit horníci.

    OdpovědětSmazat